-
1 głosZagłosujSprawdzane
Brak słów !!!
pochwałaFaktury wysyłali na zły adres, a teraz moje konto jest niedostępne już trzeci tydzień !!! Nie wspomnę już o tym jak BOK traktuje klientów... edytuj post
anonim 2013-03-23 09:30
Odpowiedź główna Dziękujemy za zgłoszenie,
uprzejmie proszę o podanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego do Państwa abyśmy mogli wyjaśnić zaistniałą sytuację, za którą przepraszamy.
Pozdrawiamy
Zespół Domiporta.pl
e-mail: domiporta@trader.pl -
- Kto głosował
-
- + 1 anonim
uprzejmie proszę o podanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego do Państwa abyśmy mogli wyjaśnić zaistniałą sytuację, za którą przepraszamy.
Pozdrawiamy
Zespół Domiporta.pl
e-mail: domiporta@trader.pl